دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام بعد رفتنت

 

Haamim_Zendegi_Kardam
Farzad_Farokh_Shahkareh_Khoda

 

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام بعد رفتنت

ترانه و موزیک: شایان اشراقی, تنظیم: حسن بابامحمودی

Download New Music Shayan Eshraghi – Bade Raftanet

شایان اشراقی بعد رفتنت


 

 


جعبه موزیک

 


واسه موندنت التماس کردم یکم دیگه باش مگه چی میشه
مگه چی میشه از اینجا بری واست کم بودم یعنی یادت نی

بعد رفتنت وقتی رفت خنده از لبت
میفهمی خاطرات خوبت همه از منه

بعد رفتنت وقتی رفت خنده از لبت
میفهمی خاطرات خوبت همه از منه

بدیات ردخور نداره تو بردی من مردم آره
الکی باشی یا رد شی عزیزم هر دوش فراره

نه میگم بهت سرده بی تو نه حذف کردم بچگیتو
مگه از این بدترم هست تو رفتی من رفتم از دست

بعد رفتنت وقتی رفت خنده از لبت
میفهمی خاطرات خوبت همه از منه

بعد رفتنت وقتی رفت خنده از لبت
میفهمی خاطرات خوبت همه از منه

 

 

دانلود با کیفیت 320 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

.:

.

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: